Glöm inget

Klockan har blivit iaktagen hela natten, 06:45 fick det vara nog. Steg upp och städade hela lägenheten, efter att igår natt städat burarna.

Behövde tvätta min sovsäck. Den var galet snuskig från Peace & Love veckan. En kort, äldre kvinna hade egentligen tvättstugan till och med klockan 12. Men jag hade tur, hon var mycket trevlig och lät mig tvätta min snuskiga sovsäck. Så nu snurrar den runt där i maskinen och blir ren, som ny. Synd att det inte fungerar på människor.

Ska börja packa snart. Jo, och jag insåg att det är tolv dagar utan Vildo, eller idag blir det elva.

Ska sedan lämna hemmanycklarna på Zoo. Och köpa mat till djuren. Och en vattenflaska, råkade ha sönder en.

Syster skriver till mig nu. Hon, den jag växte upp med. Jag orkar inte. Vill inte. Är arg för mejlet. Det hon vidarebefordrade från min far, som jag inte vill ha någon kontakt med. Varför skulle hon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0