Jag vill ha gratis elefanter, tid och mörker.

Sliter i håret. Kan inte bara finnas. Jag tror inte på ödet men varför är det så att jag inte kan undvika det. Varförvarförvarför. Gång på gång på gång så tror jag att jag lyckats springa ifrån känslorna, och gång på gång på gång hinner de ikapp mig. Förbannat. Låt mig vara eller låt mig få göra vad jag vill.

Sömnlös med ångest som sakta kröp tillbaka, omärkbart - så fult spelat, medan älskade fortfarande var vaken. Så nu har hon somnat, och det är då ångesten ger sig tillkänna.

Jag blir så arg. Jävlar jag tror jag är arg. Jag blir så arg för jag vill att hon ska lära sig att lita på mig, men detta har ett jävligt beskt dock lockande pris. Jag får inte skada. Inte mig själv. Försöker komma på ett sätt att få göra det så att jag kan somna, utan att det lämnar för stora spår, för älskade att se.



stört. stört. Jag vill ha som jag vill, utan att det kostar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0