Lergigantorr

Livrädd.

rädsla rädsla rädsla

Lämna mig inte, älskade lämna mig inte.



Jag vill att du ska få allt, hela världen får du av mig, och jag älskar dig. Så jag kan bara le när du pratar om att plugga i Halmstad, hela världen ska du få. Och jag försöker svälja min ångest när jag i det ena explorer fönstret ser Halmstad turism & CO och i det andra blocket -bostäder i Halmstad.

Klumpen är så sträv och torr, som en näve alvedon som fastnat i en lergigantorr hals. Som dagen då finnas var för jobbigt.

Jag skulle aldrig.

Men,
och,
jag kan inte göra något alls, ingen rätt har jag, ingen rätt. Jag är glad för dig älskade, om det är detta du vill.

Men likförbannat gör det ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0