det är nästan roligt

men det gör fruktansvärt ont. Hon vill inte längre ha mig. Hon tog bort mig från fb redan innan jag kommit hem.
efter över ett års uppehåll från bloggen skrev jag ett inlägg bara några timmar innan det var slut. jävla magkänsla. kände på mig, när Hon ringde. Eller Hon ringde inte, jag ringde, Hon ringde inte alls.

Skulle du kunna komma hit?

...skrev Hon.
och jag är inte längre hel, bara en massa äckel kvar, en massa matäckel och renlighet som skulle kompensera.
jag fattar inte hur jag ska leva utan dig

jag vet att att allt var trasigt mellan oss, ett helt liv levde vi och sedan gick det sönder. men jag kunde inte tänka mig att du skulle slänga bort mig såhär. på något vis så trodde jag att det ändå alltid skulle vara vi. på något sätt.

trasighet och blod

jag älskar dig så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0